Alla inlägg under mars 2009

Av Malin - 31 mars 2009 16:33

Justin Timberlake

http://www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg
Av Malin - 31 mars 2009 11:25

Ledig idag (superskönt!) och var ut med Moa för ett tag sen. Var sol, blå himmel & superskönt. (Om man jämför med sista dagarna, blåst kallt som f-n.)


Studiebesök i Stockholm igår, vi var till två toppkrogar och träffade barchefer. Lära gå upp mitt i natten för att hinna lämna hunden hos Mickas underbara pojkvän Fredrik som ställde upp som hundvakt (tusen tack återigen!) Mitt i natten för mig var halv sex. Annars går jag upp vid halv, kvart i åtta. Förutom när jag är ledig, då blir det närmare lunch. (Inte mitt fel att jag är en nattmänska =o)


Sen när jag kom hem igår kväll vid åtta loggade jag in på facebook (eller som jag gärna säger: fachebook) och fick veta att en nära vän till mitt ex dött. Träffade henne flera ggr i Wales, hon var verligen hur gullig, cool som helst. Inte fått veta några detaljer n, och "kände" henne ju inte, men känns ändå jättekonstigt. Jag undrar vad som hänt.


Idag ska jag iallafall ha en skön & produktiv dag. Kolla på daytime tv, städa, diska & tvätta, ringa csn & försöka skaffa jobb/praktik på Malta. Inte så långt kvar, måste ju börja kolla flyg & om jag kan få extra fr. csn. (Dom har fortfarande inte kollat på min ansökan för extra när jag var i Sthlm, som jag lämnade in för 6 v. sen) Irriterande.


Förhoppningsvis hem i helgen iallafall. Kanske syns då =o)

Av Malin - 26 mars 2009 21:15

Blir ju nästan så upprörd att jag måste maila Kanal 5.

Av Malin - 26 mars 2009 21:14

Nu är klockan 21.14 och det är reklam igen! Vafan är det här?

Av Malin - 26 mars 2009 21:07

Kollar på femman. Programmet började 21.00 Kl. 21.05 blev det reklam. Va?

Av Malin - 20 mars 2009 21:21

Gjort iordning ugnsgrillad kycklingfilé och nudlar med svampsmak. Det var nog det första riktiga jag ätit sen jag kom hit i måndags, och gott var det! Gjorde iordning massa kyckling, så nu kan jag värma det flera dagar =o)

 Sitter och degar framför tv:n med Moa, pysslar och ritar lite. Blir tidig kväll i kväll känner jag. Inget speciellt på tv (i-landsproblem) och fast jag har massa nytt på datorn men känner inte för att kolla på nå´t.


Har blandat nytta & slapphet idag. Städat badrummet & rensat in lite i garderoben. Sen bara lyssnat på musik, ritat och datat hela dan.

Inte så mycket intressant att säga nu märker jag.



Av Malin - 17 mars 2009 23:25

Blir bara skit av den här jävla skituppgiften!! Fattar inte varför det ska vara så omöjligt. Har skrivit och skrivit om, raderat allt och skrivit om igen. Och igen. Har nog stirrat mig blind på den just nu, allt jag slyckas få ihop låter idiotiskt när jag läser det sen. AAAAARRGGHHH!!!


Är väl lika bra att ge upp för nu, sova på saken. Var sista inlämning idag, men dåfårdom fan ge mig IG om det blir så. So what!?!? Kunde inte bry mig mindre nu. Hua.


Så, färdigklagat för idag. Nyss vart ut med Moa, som jag släpat med mig ändå ner till Nyköping. Börjar tvivla på att det var så smart. Blir galen på hennes utbrott vid minsta ljud.Ganska lyhört i det här huset, både från parkeringen bakom, trapphuset, ovanför och bakom. Nu snarkar hon iaf som bara hon kan.

Tio grader & regn när jag kom hit igår, inte som hemma e.



Av Malin - 6 mars 2009 00:08

och längre kommer det att bli. Har just inget att säga nu.

Praktiken är avslutad två veckor i förväg, och han jag bodde hos var ett psycho.

Lång historia. Orkar inte nu. 

Mamma skjutsade mig till Stockholm igår så jag kunde hämta mina saker.


Ovido - Quiz & Flashcards