Alla inlägg under december 2009

Av Malin - 23 december 2009 22:07

Ååååh vad trött jag blir på mig själv! Spelade bingolotto nu nyss, och så trodde jag att jag fick nongo på en resa för 15 000, så ropade till mamma & allt. Gud, kändes SÅ häftigt.

Sen tar mamma lotten och kollar. Har jag missat ett nummer.


Gud.vad.jag.skäms

Av Malin - 18 december 2009 09:49

Ja-a, det var jag. Klockan är tio i tio och jag har redan varit uppe i en och en halv timme. Joooo, det är sant!

Skulle vara på hälsocentralen kl. nio, så var inte som att jag hade nå´t val i och för sig. Hatar min läkare btw.


Nu ska mamma och jag ta en tur till Gävle och inhandla lite prylar. Har iiiingen lust över huvud taget. Men måste väl.


Suck.

Av Malin - 10 december 2009 01:22

Hur ska jag kunna gå och lägga mig nu? Borde verkligen verkligen redan ligga nu. Väntar samtal från läkare 08.00 imorgon. (Ja, bitti.)(!)

Sen ska jag jobba 13-01, men måste åka till jobbet halv elva redan, för mamma jobbar så kan inte ta bilen.

MEN!

Men...

Kollade på So You Think You Can Dance vid tio, och guuud vad spännande det var, så då lära jag, bara lära ladda hem några avsnitt...

And here we are. Klockan är halv två, jag ska upp alldeles för snart, men måste ju nu fortsätta kolla.


Inte nog med det. Jag har köpt massa böcker som bara skriker åt mig att läsa dom nu nu NU. Och jag vill jag vill jag vill!!! Men måste nu ju jobba järnet tre dygn, och tillåter jag mig ens en sida kan jag inte släppa den förbannade pappershögen!


För att citera den kära Sandra, och å så rätt hon har::: "Livet är en kamp." En kamp I tell you!

Av Malin - 1 december 2009 17:48

Läste just en artikel http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6218007.ab på Aftonbladet om att "män som har sex med män" ska få börja donera blod f.r.o.m mars nästa år. Va? Hade inte en aning om att de inte fått göra det förr! Hur sjukt är inte det? Lever vi på medeltiden eller?

Inte nog med det, om de nu vill donera blod, så får de inte ha haft sex på ett år innan. Och även då kommer blodet enligt artikeln inte att kunna användas inom EU, bara Sverige.

Om man nu inte har haft sex med man, men har en ny sexpartner (alltså kille tjej) så är tidsgränsen tre månader.


Läggning som läggning, färg som färg, blod som blod, eller?

Ovido - Quiz & Flashcards