Alla inlägg under juni 2009

Av Malin - 26 juni 2009 00:11

Vaaaaaaa??!!!???


Herregud

Av Malin - 21 juni 2009 17:18

*******TÄVLA & VINN!!! ********

Otroliga priser i potten!

One winner takes it all!


Flest rätt vinner::: En underbart härlig heldag i sällskap med ingen mindre än upphovsmakaren bakom denna eminenta blogg. En extraordinär  individ, minst sagt. Förutom att vara en extremt begåvad författare, kanske med ett aningen excentriskt sinne för humor, är hon också en mycket positiv och optimistisk person. Hon lever för att muntra upp & motivera andra människor med sin karmatiska personlighet. Du kommer inte ha tråkigt en sekund i hennes sällskap. Som om inte det var nog, så kan hon stoltsera med en unik egenskap, som hon högst troligen är ensam om i denna värld. Låt mig presentera.......


Mallan - Mittpunkt i sitt eget Universum!


Let the Game begin:::

(enkla regler: är påståendet sant eller falskt?


1. "Idag klev Ego upp före 10" - S / F ?


2. "Hon har även ägnat dagen sen dess till att röja sitt rum; städar, packar ner & kastar bort" - S / F ?


3. "Inte i närheten av klar, men tänker inte öppna en öl förrän det är färdigt" - S / F ?


4. "Endast tagit paus för toalettbesök och en två timmars joggingrunda" - S / F ?


5. "Har också under dagens lopp äntligen insett nöjet med att städa och hålla ordning, som så många sagt men hon aldrig förstått" - S / F ?


                       

                **********************************
********************************** 


Spänningen är olidilig!!!!! Hur många rätt har DU? Scrolla neråt så får du strax veta!!! Lycka till!



                 **************************************************
*******************


1. SANT - resultat av pigg hund, solsken & ... (ngt av ett mirakel..)


2. SANT - måttet blev till slut rågat, bägaren rann över, och undrens tid är inte förbi. Hade fått nog av röran i morse, och ska det göras ska det göras ordentligt. (Får väl se om jag hinner klart i år..)


 3. SANT - tillräckligt mycket självinsikt för att inse att jag inte reser mig när jag väl satt mig ner en gång.


4. FALSKT -  haha, men lite lurigt va? Ungefär lika troligt att jag skulle jogga 2 timmar som att jag skulle tokröja mitt rum. Ett kors i taket åt gången tack!


5. FALSKT - Kommer ALDRIG att hända! Folk har såna konstiga ideér ibland... tss..



OK, hur gick det? Bli inte alltför besvikna om ni inte vinner, det var nivå Avancerad på frågorna idag. Better luck next time!

Av Malin - 18 juni 2009 19:26

Okej, jag vet, har gått ett tag sen jag skrev här. Har tänkt skriva flera ggr, men bara inte blivit av. Som alla kanske vet, så har jag iaf kommit hem från Malta (det var då jag tänkte skriva första gången.. )


Men idag över lunch lovade jag mina girlfriends att jag skulle uppdatera när jag kom hem, so here I am. Känner jag mig själv rätt så kommer jag ju inte kunna sluta när jag väl har börjat, så förbered er på en ordentlig bloggstorm. (Ok, lite överdrivet kanske =o)


Haha, mer än så här får ni inte den här gången.


Stay real ´til next time!


//Malin the Teaser


Ovido - Quiz & Flashcards