Alla inlägg under augusti 2009

Av Malin - 28 augusti 2009 19:42

Somna med fläskfilé i ugnen... Inte smart.

Av Malin - 10 augusti 2009 22:51

Jaa, herreguud. Kollar på Ett Herrans Liv med Filip & Fredrik, och dom intervjuar Kjelle =o)

Guuud va kuuul

Av Malin - 8 augusti 2009 23:07

Ja. Det var det jag vann just nu. Spelar ju bingo på en sida på nätet, varje dag under augusti kör dom en quizfråga, man kan t.ex vinna en 2-veckors semester, designersolglasögon etc...

Man kan välja mellan prize or cash. Nå´n fick välja mellan solglasögon och cash, fick 150 PUND is cash.

Nu ikväll svarade jag rätt på frågan först. Jag vann ------- en hink & spade. Så frågade hon om jag ville ha pris eller cash. Cash sa jag, tänkte att en spade lär ju kosta en del...

5 pund fick jag. Fem pund!!!???!!!

Av Malin - 8 augusti 2009 20:30

Nykterismen hägrar kan ag ju säga. herreguuud....

Kul har det vart iallafall. Började med smultronvin i poolen kl. 13 i torsdags, och slutade på McDonalds och senare sängen efter tre inatt. Weeeehuuuuuiii!

Av Malin - 4 augusti 2009 23:37

Läste just mitt förra inlägg, där jag skrev att jag kollat på massa barnfilmer (plus ett par barnförbjudna).

Lät ju inte helt hundra det där med barnförbjudet, det jag menade var ju de av Johnny Depp filmerna jag såg som inte var ....hrm,,,  barnvänliga...

Ex Sweeney Todd


(Och till er som trodde det var andra sorts filmer ----- fy på er!!!!)

Av Malin - 3 augusti 2009 00:07

Har varit hundhuskattråttduv-vakt åt syrran+sambo i helgen. Åkte dit ifredags eftermiddag och kom hem tidigare ikväll. Det första jag gjorde var att med Annelie ta en prommis med Bamse (hunden). Vi upptäckte en mycket märklig grej ... varje gång vi sa hans namn så gick han ett varv runt den som höll i kopplet...


Helgen i övrigt (förutom animalcare) har jag ägnat åt att kolla på film. Och inte vilka filmer som helst! Kollat på sjuuuukt många Johnny Depp filmer, in fact alla Johnny Depp filmer syrran har (typ en massa). Och inte bara det, även frossat i massa behind the scenes-dvds... LOVE those.


Så heögen har ägnats åt massa barnfilmer (plus ett par barnförbjudna =o) och massa tacos, cola, choklad & kakor.


I loved it!

Ovido - Quiz & Flashcards