Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 15 november 2010 15:55

Över en natt har jag tydligen blivit en mästare på fickparkering. 

Literally. 


Av Malin - 4 november 2010 14:52

Idag är sista dan jag har med Moa före operationen på måndag, så har bestämt mig för att göra det till en riktig Moa-dag. Mamma lär ta henne imorrn, till söndag kväll, kommer tokjobba närmsta tre dagarna, men då kan jag iaf vara ledig och hemma med henne hela nästa vecka utan dåligt samvete (och tankar på nästa månads ekonomi).


Hittills har vi varit ute & kastat pinne, köpt massa godis på hennes mardrömsställe Jennys Hund & Katt (där hon blir trimmad några ggr/år, senast förra veckan), och varit på vår favoritrunda i skogen. 

Har regnat & varit grått sen i morse, men är Moas dag, så åkte ut i skogen ändå. (Lär köra, blir för långt för henne att gå till bästa biten). 

Men precis när vi kom fram och parkerade så blev himlen plötsligt klarblå och solen sken som aldrig förr!


4:e november och ute i skogen med bara en munkttröja på utan att frysa. Otroligt. 


Just nu ligger hon och sover bredvid mig i soffan, men hon vaknar till vid minsta nysning om "gå-ut" eller "godis". No surprises there! =o)

Ovido - Quiz & Flashcards