Alla inlägg under maj 2011

Av Malin - 27 maj 2011 13:06

Harold and Kumar goes to White Castle

Harold and Kumar escape from Guantanamo Bay


Snacka hilarious!


Unknown - svinspännande thriller med Liam Neeson

Av Malin - 26 maj 2011 23:54

..får man skämmas igen. Iiiigenn!

Gav ju typ ett litet typ sorts löfte förra veckan just här på bloggen, att jag var "back", så att säga. Och det var ju typ liksom suu dar sen. Typ. Liksom typ.


Så nu skäms jag. Känns som jag svikit min trogna läsare T.A Så här kommer in oficiella ursäkt: Ursäkta.

(Haha, tur man inte är kungen.)






Av Malin - 17 maj 2011 00:06

Som att jag fick sån´t himla respons på min deklaration "She Is Back" så måste jag bara follow up. (Följa upp, för er non-english understanders outdär. Peace. Eller ja; Fred.)


Fred. Haha, Flintstone.. hahahaha! Ma-man!

Av Malin - 16 maj 2011 23:54

Doh!


Men seriöst. Har ni någonsin suttit och tittat på fullmånens rörelser från en talltopp till en annan? Man ser, faktiskt, hur den rör sig. Eller jag antar att den korrekta frasen är att vi rör oss från den samtidigt som den rör sig runt oss. Eller nåt. 

Man kan se det iallafall. (Ja, om du har molnfritt såklart. Och två talltoppar att jämföra mellan...) Ni fattar, eller? Ha, ja, säkert!


Fan, nu tappar han glöden Mååns,bakom tål-a Erik (tallen), så nu finns d liksom inget mer att säga va.

Av Malin - 16 maj 2011 20:27

Yes. She. Is!


Whatt aaap?!

Ovido - Quiz & Flashcards