Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Sandra & Jag

Av Malin - 26 november 2009 00:05

Nu har vi lekt i nästan två dagar. Och vilka äventyr vi har haft. Allt från att prestera otroliga bilmeckar-talanger till ofrivillig narkolepsi på bästa sändningstid. (Fyyy Sandra!)

Men kul har vi haft. Började med lunch i tisdags, vidare till lösning av komplicerade cartroubles, vinchips&dipp-inhandling, lite filmer (Shrek 2 mm), och sen, vid åtta igår kväll, vad händer då? Jo, det ska jag ta och tala om:::

Sandra somnar! Mitt i Shrek, 45 min. innan Desperate Housewives, nä, då somnar hon. Hallå?!!!


Så jag satt där, helt ensam i vakenhet förutom Moa (men hon ger ganska dålig respons på mina housewives-kommenatarer, tror inte hon är ett så stort fan, hon gillar Grey´s bättre) och pimplade vårat vin. Sandra came around vid midnatt igen, då körde vi en Michael Jackson natt, vi kollade på ett par konserter hela natten, dansade, sjöng med, sen avslutade vi med ett Ellen-avsnitt kl. sex. Eller ja, jag gjorde det iallafall. Gick ner och la mig, Sandra satt kvar men vet ej hur länge. Vi blev lätt beroende av Fishville inatt, med början ca. 03.30 Hmm.


Idag drog vi till Viken på lite ärenden och ett fläskigt McD-mål (När ska man lära sig att bara köpa det man kommer att äta?)

Sen drog vi till Gävle sjukhus för lite lungröntgen (har mest sett det som en "kul" grej, nå´t jag bara lär göra. Men när vi klev in på sjukhuset och ner i källaren till röntgensalarna högg det till i magen. Lungröntgen. Låter ju hur allvarligt som helst. Fick lätta klaustrofobikänslor (har aldrig hänt förr!) som slog till då & då i väntrummet. Medelåldern i rummet låg väl på ca 76,5, och så jag.

Men det gick bra. Tog väl typ 2 min. max, behövde inte ens klä av mig helt som jag trott. (Aldrig varit på röntgen förr, bara när jag var liten & inte kommer ihåg.) Enda jag lära ta av var bh:n, och där har man ju vanan inne, blink blink Oskyldig


Efter det åkte vi till Valbo (skulle bara köpa tillbaka vin jag var skyldig mamma) men slutade som en shoppingrunda på ett antal hundra (eller typ tusen) kronor. Köpte ett par sviiinsnygga skor (dyraste skor jag nå´nsin ,köpt tror jag faktiskt, 450:-, annars köper jag jämt gympaskor på rea. Nej förresten, köpte ett par basketskor på den tiden, som kostade typ 6-700:-) Sen vidare till Hobbex (batterier), Bokia (glitterpennor), Kapp Ahl (en hel garderob till fredag).

OjOjOJ. En chockcerise highshine top, en svart kofta med silverglitter, & tre par trosor. Foton kommer. (Har dock inte vågat kolla på kontot sen jag kom hem.)


Längtar till fredag som faaan! Då ska jag, Maarit & Sandra gå på Magnus Betnér. Sandra & jag ska äta lite fint, parta lite, laugh our ass´s off, kanske gå ut & shaka the booties, sen ska vi bo på hotellet efter. (Maarit, om du läser det här, följ med oss ut!!!)


Imorrn är det svinjobbigt jobb på Bolaget igen (restaurangen, inte spritbutiken, suck). Avtackning för Sandviks pensionärer. Ååååh, vad jobbigt!

Förra torsdagen hade vi 180 st, imorrn har vi dubbla!!! Åååååååhh!!!

Hoppas hoppas bara hoppas (ta i trä), att jag inte har något bord, som förra veckan. Är ju en heeeel del sprit som ska hällas upp innan, och glas att ställa upp. 380 snapps, 380 fördrink, 380 avec, 380 dessertvin... Och sist fick jag så jävla ont i ryggen, fast jag inte ens serverade, och tog en av mammas tradolan. Men men, man gör ju vad man måste.


//Malin, a moneybitch


 
 
Ingen bild

Maa

27 november 2009 02:59

Häääj Sööt..
Jag följer ju inte med..Mor är här o som sagt har ja ännu inte vågat sagt nåt..
Sen går ja på dieten o dricker ändå inte..
Men jag vill ha skrattstunden..*Hoppas på att den är super*
Min hjärna är inställd på thailand..

Älskar Er ändå..
Puss..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards