Alla inlägg den 17 november 2008

Av Malin - 17 november 2008 14:59

Har varit väldigt inaktiv senaste veckorna, har haft så mycket att göra. Har varit som en jojo mellan skolan & jobbet, har varit helt insane. But now I´m back.


Tänkte jag skulle dela med mig lite av min underbara måndag! Ja, jag vet, underbar och måndag brukar ju vanligtvis inte passa bra ihop, men idag har hittills, kl. 15, varit toppen!


Ledig från skolan idag, kom med tåg tillbax till Nyköping igår kväll. Jobbat 31 timmar i helgen, så var rätt slut.

Imorse satt jag in en hundring på ahaBingo innan jag gick ut en sväng, och dra på trissor om jag inte fick en hundring extra i bonus. Jag promenerade ner på stan, hittade en kyckling (grillad) för halva priset på Hemköp, sen köpte jag en vinbok och en superfin cocktail bok för bara 90 kr sammanlagt på en bokrea.


Sen när jag kommer hem, har diskat, slagit mig ner med en hemmagjord kycklingbaguette framför gamla Desperate Housewives-repriser på tv:n, så loggar jag in på bingon för att spela bort lite pengar. Gissa vem som är där om inte min alles egna Maltes, Annelie "Tiny A" Berg! Så vi fick en trevlig liten pratstund på chatten, och gjorde upp planer till en superkväll den 31 januari.


Nu har jag spelat 7 partin på bingon & fortfarande inte vunnit en krona, men det spelar ingen roll, för idag har jag kännt mig så himla glad, kanske t.o.m lycklig, att inget kan ta det från mig!


Och som grädden på moset!!::: Fresh Prince In Bel Air på tv!!! Weeeuiii!! var inte igår, det här var ju en av d första sitcoms som kom, som jag följde slaviskt för en sisådär 10-12 år sen. Love it.


Love u!!!



Ovido - Quiz & Flashcards