Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Malin - 13 juli 2009 21:13

Den bedarrade innan den ens börjat, eller vad säger ni kära läsare? Haha, man blir ju lite off på sommaren.

Ojdå, kollade jsut hur länge sen det var jag skrev sist.. Trodde inte det var så länge sen. Och då skrev jag inte ens, la bara ut bilder. Har lite fler bilder nu, älskar att ha en kamera igen. Men har inte kagt in dom än, tyvärr =o)


Var iallafall hos pappa i helgen. Åkte dit i lördags, vi grillade och hade hur kul som helst. Det var jag, pappa, pernilla, F&F, faster m. karl.

Trevligt sällskap, god mat,lite smaskiga drinkar & singstar. Kan det bli bättre? =o) Självklart lät jag de andra (mest pappa) vinna, så jag inte var alltför överlägsen....


Tog bussen hem från Gävle igår, och tror ni inte att jag kollade fel i busslistan? Åkte från pappa en timme tidigare än jag behövde, så satt under ett träd i Kungsgården för att vänta på anslutningstaxin hur länge som helst.... (Har Sandra smittat av sig månntro?)


Ovido - Quiz & Flashcards