Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Malin - 25 juli 2009 02:54

Se hur han försöker försvara sig mot Johnny Depp!!

Av Malin - 25 juli 2009 02:20

Ok, y'all, har precis upptäckt hur man lägger in youtubeklipp på den här sidan. Så kommer börja lägga in mina favoriter från tvshowen Extras som nå´n visade för mig när jag var i Wales.

Det är verkligen HILARIOUS!!! så om ni av nån anledning inte fattar, så är det fär att:

A: ni har ingen humor

B: Ni har inte min sorts humor

C: Ni kan inte engelska

D: Ni kan inte good enough engelska

E: Ni är sååå helt tappade bakom en vagn

Av Malin - 25 juli 2009 01:58

VÄRLDSKÄNT!!!!

Av Malin - 25 juli 2009 00:24

Var hos min kära kompis Sandra på hennes jobb igår natt. Hon jobbar på hotell, så åkte dit och skulle hålla henne sällskap hela natten. Mådde jävligt konstigt hela tiden från början dock. Redan när jag kom dit svettades jag som en gris, och det blev inte bättre under natten. Sandra blev halvt galen på mitt jäkla flåsande  tror jag =o)

Hade ont i magen, mådde illa som fan, svettades, och fick världens huvudvärk... precis som när man är bakfull. Men det var jag ju inte... Så what´s up with that??

Ovido - Quiz & Flashcards