Alla inlägg den 17 september 2009

Av Malin - 17 september 2009 20:46

...så långs ögat når! Ja, ni som känner mig kan jag anta är en aning förvånade över vilken färgvändning min blogg nu tagit. Dom har ju gjort om hela min bloggportal, så de flesta inställningarna försvann i och med det. (De har också ändrat namn till bloggplatsen, som faktiskt låter lite bättre än bloggagratis.) Så för att tillfälligt snygga till den innan jag upptäckt alla nya funktioner så beslöt jag för att gå på den rosa linjen, när jag hittade den hyfsat snygga rosa bakgrunden.

So deal with it.

Av Malin - 17 september 2009 11:33

Uppe med tuppen, som vanligt (haha). Hedrat min nya frukostvana (att verkligen äta frukost), med fil, te, frukt & äggmacka. Ska strax ut med hunden sen en cykeltur innan Sandra och jag drar till Årsunda för lite horseback-riding. Weeee Skrattande

Kom nyss på att jag inte ätit choklad eller godis på en vecka, utan att ens ha tänkt på det. Grattis till mig. Okej, åt en tesked chokladpudding på jobbet igår, men det kan ju inte räknas, eller hur? =o)


Nä, dax to get this show on the road


  

Ovido - Quiz & Flashcards