Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 19 april 2009 19:19

Om jag ska vara ärlig har jag varit svindålig idag. Baksmälla utan värktabletter måste vara som att bära skoteroverall i helvetet. Suttit och kramat en hink i sängen hela dan. Försökte mig på Resorb, som är vätskeersättning om man har t.ex kräkningar (eller bakfylla brukar den oxå hjälpa lite mot.) Problemet var bara att så fort jag löst upp brustabletten och fått i mig den så kräktes jag efter ett par minuter. Varje gång. (Gav dock upp efter tredje gången, man är väl inte dum e)


Lyckades slå på tv:n vid fyra, har legat och kollat på Desperate Housewives, Grey´s Anatomy, One Tree Hill och nu Gossip Girl. Mest repriser men perfekt som söndagsslapp. Borde plugga. Så himla dum!!!!

Av Malin - 19 april 2009 17:24

Gick ut igår, och hade så jäääkla kul! Fick ett infall vid elva så hoppade in i duschen & var på Tellus före tolv. Träffade ett gäng med killar som påstod sig vara piloter. Två var från Irland iallafall. Dom var superroliga, lite skumma =o) (vilket jag gång på gång upplyste dom om, ni vet hur man kan upprepa samma sak när man kommit till ett viss stadie av berusning.)

Dom var iallafall helfestliga, plus att dom stod för drickat, och det ger ju alltid pluspoäng.

Vi köpte pizza som var helt oätlig för den äckligt starka kebabsåsen de öste på. Sen var det en av dom erbjöd sig att walk me home. Väldigt gentlemanna-aktigt =O)


Tyckte jag hade ganska bra koll på vad som hände hela kvällen. Tills jag öppnade handväskan för ett tag sen och hittade en barsläng (handduk). Heineken. Väldigt fin. En keeper. Kan dock inte förstå vart jag råkat hitta den någonstans... (länge sen jag stal nå´t från krogen nu faktiskt)

Av Malin - 18 april 2009 21:58

GRATTIS!!!!

Av Malin - 18 april 2009 19:27

Kollat på massa film idag. Ett par bra, nån sämre (grät i två timmar). Fortfarande ingen lukt eller smak.

Vill jag åka till Malta?

Fy fan vad jag är gammal.

Av Malin - 17 april 2009 12:48

Varit suuk i tio dagarnu, så man förväntar ju sig att det ska bli bättre, som det brukar efter en tre-fyra dagar. Men idag är jag svindålig igen. Blir bara  värre & värre. Suck...

Av Malin - 17 april 2009 10:00

Det har hänt nåt konstigt med min dygnsrytm. Har ju aldrig haft några problem med att sova länge (understatement of the year =o) men nu helt plötsligt vaknar jag vid åtta, t.o.m när jag är ledig!

What´s up with that? =o)

Hoppas det håller i sig på Malta, så man kan ta sig ut på morgonprommisar innan det blir stekhett.

Skönt att vara uppe tidigt ju.

Av Malin - 16 april 2009 20:43

Vem fan behöver fiender?

Av Malin - 16 april 2009 19:46

Vart har mitt luktsinne tagit vägen? Var ju himla sjuk förra veckan, så då brukar det ju försvinna. Fortfarande sjuk, men inte täppt eller så. Inte haft smak eller lukt sen jag kom tillbax till Nyköping, fast hade för ett par dar sen. Fick uppskov ett par minuter idag, efter att vi hade haft spritprovnings-tävling!!! Men till ölprovningen var den borta igen. Vet ni hur konstigt det känns att dricka sprit utan att känna doft eller smak?? Var en himla skum upplevelse...


Himla jobbigt att inte ha lukt & smak

Ovido - Quiz & Flashcards