Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 16 april 2009 18:18

Japp, nu är det på riktigt. Biljetterna bokade och betalda, om 10 dagar (!) bär det av igen!!

Till Malta, med min nyfunna ängel Sandra. Hur coolt är inte det? Tårta på tårta är ju att Annie redan är där, och Maarit kommer en vecka efter oss. Nästan hela gänget samlat igen (ingen Malin W, =o(

fast inte i kalla Sverige utan mitt i Medelhavet!!!! Totally sick!!!

Av Malin - 14 april 2009 23:35

Ibland vill man bara kunna ta över smärtan från någon som lider. Önskar det var så enkelt.

Av Malin - 14 april 2009 18:48

Nu börjar det hända grejer! Har ju sökt praktik på Malta, fått svar från ett superfint hotell, som jag hoppas på. Har oxå blivit erbjuden jobb på en salsabar, (inte världens mest avancerade, men en jäkla bra backup om hotell-grejen inte blir av). Så ser ljust ut nu. Inte nog med det...

Ikväll ska min ängel Sandra boka våra biljetter ner till Malta den 26:e, så nu är det på riktigt gott folk!!

Känns overkligt, lite för bra för att vara sant....

Av Malin - 12 april 2009 20:06

Jadå, idag har jag suttit ute i solen och t.o.m fått solränder. Är det great eller vad?


Jobbade igår, sjuk, så var ingen höjdare.

Vi hade Poodles där, Sandra fick Kickens läppglans!!!! Waaaaay cool!!


Två veckor kvar i skolan. Sen Malta!! (Hoppas jag)

Av Malin - 10 april 2009 23:36

mamma till hunden Moa. Vi sitter & kollar på Jeff Dunham.

Av Malin - 7 april 2009 19:28

Vad betyder det, tänker ni nu om den kryptiska rubriken? Jo, det ska jag ta och tala om. Vann just 160:- på bingo, som jag inte ens betalat för. Hittills vunnit över 600:- på en vecka. Super, or what?

Enda downside är ju..... Fucking Hockey på TV!!!!

Verkligen sett fram emot Vänner hela dagen, dubbelavsnitt kl. 19, eller SKULLE ha varit. Men vad händer, jag slår på femman vid rätt tidpunkt, mat & disk, allt färdigt... Nej, då är det jävla skithockey. ÅÅÅÅååååååååhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Malin - 7 april 2009 16:11

Ska försöka uppdatera lite oftare, varit dåligt med det på sistone. Jobbar på att hitta en praktikplats på Malta, börjar bli lite stressad (mindre än 3 v kvar...)

Är tillbaks i Nyköping nu i två dagar, åker hem imorrn och blir hemma tills på måndag. Skööönt!! Dessutom fått reda på att WSET (det stora internationella svindyra (1300 spänn!) spritprovet är den 22:a, inte den 16:e som jag trodde. Skööööönt!!


Har eg. inte så mkt mer att säga just nu.


Återkommer

Ovido - Quiz & Flashcards