Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Malin - 18 juni 2010 22:53

Blev ett tolvtimmars på Ica idag. Min kropp befinner sig i ett överrumplat chocktillstånd som jag befarar att den kanske aldrig återhämtar sig från.

Först blir Den förvirrade stackaren tvingad ur sängen lååångt tidigare än vad som borde vara tillåtet (kvart i sju), och sen får Den helt emot sin vana trogen vara i ständig rörelse ett halvt dygn. (På den tiden hade Den vanligtvis hunnit med en, om inte två, tupplurar och minst två måltider.

Slut som människa med helkroppsgips & permobil nästa, eller fortfarande fit for fight & ett ypperligt exemplar av människa?


Remains to be seen....


Nu ska jag försöka få till ett högtalarsamtal med Sandra. Wish me luck!

Av Malin - 18 juni 2010 00:47

Japp, då var det klart. Bestämt, bokat & B-rrrilliant! 

Nästa vecka kommer bli en riktig toppenvecka! Vet inte om jag nå´nsin haft nå´t liknande att se fram emot. 

Vi ska bo på lyxhotell, åka på båtutflykt till Åland, och sen avsluta med ett oslagbart midsommarfirande på landet!



              



Här ska ni få höra:

 (ska upp och jobba imorrn bitti, så hinner inte med några utsvävningar. Borde sovit för två-tre timmar sen...)


Förra veckan fick jag den briljanta ideén att försöka smyga in Sandra bland alla Dyrenknoppar på midsommar. Det var lättare än jag trodde faktiskt, hade en backup-plan som inkluderade att outa mig som homosexuell och presentera Sandra som min livskamrat.

Nu räckte det med ett snabbt samtal till mormor och saken var biff. (Hmm.. who would have thunk it?)


Det här hade i sig varit mer än nog för att göra nästa vecka toppen, men vi kände för att göra något extra, walk the extra mile lixom...

Ovido - Quiz & Flashcards