Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Malin - 22 juni 2010 23:56

Oj oj oj. Ska det behöva vara så svårt att packa en väska? Och varför går det aldrig att få ner allt man behöver, fast man bara tar det absolut livsnödvändiga


Nåja, höll på ett tag, men nu har jag gett upp & sitter med ett glas vin framför nya avsnitt av So You Think You Can Dance. Aaaahh.. That´s better!

Allt utspritt huller om buller på golv, stolar & div. lediga ytor. Får bli som det blir imorrn helt enkelt. Gud, när jag skulle till Malta 3 mån packade jag samma morgon, bakis & skakis, efter tre timmars sömn. Och det blev ju rätt lyckat ändå.


Nu ska jag bara färga håret också.   

Av Malin - 22 juni 2010 17:43

Vart tog juni vägen? Från och med idag blir det bara mörkare och mörkare igen. Nästa vecka blir det juli och sen är det bara en sommarmånad (augusti) kvar.

Har ju inte hunnit förstå att sommarn är här än. Inte så konstigt kanske, om man tänker på att det var ca 5 grader inatt. 

Imorse var det desto varmare när jag skulle till jobbet. Och då kan ni ju tänka er hur det var PÅ jobbet... 

 


Nu har jag kommit hem iallafall, , pustat ut i tv-soffan, fått i mig lite gottig grillad kyckling, så nu är jag nästan i form för att börja tänka på att packa. ... Eller åtminstone börja tänka på att lista vilka grejer jag antagligen kommer att packa  imorrn fm, runt 10.51 ungefär. 

Vi har en planerad avgång till kl.11.00 sharp. Challenge no. 1, spännande....



Ovido - Quiz & Flashcards