Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Malin - 19 juni 2010 21:24

Var tvungen att omkalibrera hela min outfit i morse efter en chockerande insyn, levererad av mamma som en käftsmäll på julafton. Jag bestämde för flera dar sen vad jag skulle klä mig i; ljusgrå mys, rosa linne, vit munktröja, svart å guldsneakers. Bekvämt, men ändå rätt presentabelt. (läs: nytt å rent, båda ovanliga egenheter hos mina klädesplagg.) sen släppte mamma bomben. Krogen. Utgång. Dans. Myskläder som jag oftast sover i? Hmmmm... Kanske inte... Men ORKA då! Näpp! Vägrar! Istället för att utstyrsla mig i obekväma dryga kläder så har jag för första gången förenat det bästa av två världar, och nu fråga mig själv varför inte förr? Det bästa av två världar, Malins egna fashion: comfortabling(bling). Börja med bekväma, mjuka, sköna, underbara kläder, smycka med så mycket blingbling som samvetet klarar av. What can I say? TOPNOTCH! Örhängen, halsband, hårspännen, väska, armband etc. Svinbra! Okej, nu har jag skrivit på det här inlägget via mms i mellan tumme pekfinger tre timmar. Ingen aning om vad som skrivits eller om det makes any kind of sense eller sammanhang. Men skickar det ändå.

 
Av Malin - 19 juni 2010 15:50

Nu sitter vi iallafall på Terrassen i gävle och tittar ut på kullen (Den hederliga gamla kullen... Ah, the memories... :-)) ) Vi sitter och spanar på en ensam karl på picnicfilt.snart dyker nämligen åsa upp, utan en aning om vad som väntar... Moahahaha... Möhippa. Must be a bitch XD

 
Ovido - Quiz & Flashcards