Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Happy Days

Av Malin - 13 februari 2010 13:38

Vet ni vet ni vet ni? Igår fick jag äntligen träffa Annelie igen, efter tre långa tomma trista veckor. Oj oj oj. Glädjen var enorm och ömsesidig, vi var som två spralliga unghästar som yrade omkring på jobbet i tama försök att hinna färdigt med allt innan vi skulle öppna. (Vi hann, men det var nog bara tack vare att vi kom en timme förtidigt, annars  hade det nog varit på håret!) Det enda mörka molnet på himlen var att Sveriges sassigaste Sandra inte var på plats, men hon var upptagen med Idol-Kalle på annat håll.    (Haha, nu undrar ni allt va?)


Ikväll ska jag leka chaufför till mamma och moster, dom ska ut på hallebaloo. Tänkte gå med och äta i festivaltältet, men sen kom jag på att jag inte har nå´t att ha på mig så struntar i det. Åker hem och glor på Melodifestivalen på hemmaplan istället. Hatar egentligen sån´t där, men nu när det är här så måste man väl. Och så kan jag sitta och spana efter Sandra som sitter i publiken.


Å! Vet ni vet ni vet ni? Vann 100 pund till i onsdags. Va! Helt sjukt! Inte fått en bingo på typ tre månader (bara vunnit cash på turneringen) och nu får jag bingo med 100 pund två dagar i rad! (Normala vinster per spel är 15-25 pund, sen en gång per kväll typ är det mer. Och dom naila jag!) Är ju verkligen behövligt kan man ju lugnt säga. Nu i feb får jag en lön på ca. 800 kr, så...


I söndags var vi på bio, vi såg Avatar. Mycket sevärd faktiskt. Och ni som dissar den innan ni ens vet vad den handlar om (nämner inga namn, ni vet vilka ni är) (Annelie)   ) ge den en chans. Iofs hade jag inga förväntningar alls innan jag såg den, visste inte alls vad den handlade om. Men jag gillade den. Det är ju film, det ska vara fantasirikt, mystiskt och spännande. Och det går ju faktiskt att dra paralleller till verkligheten även om det i filmen porträtteras på ett annorlunda sätt. Jaja, se den, eller se den inte, alla gillar ju inte samma saker. (Som vi så väl vet, eller hur ladies?   )

 
 
anniiiiiii

anniiiiiii

14 februari 2010 21:23

hahaa I LOVE YOU!

http://annelieberg.blogg.se

 
Sassinass!

Sassinass!

15 februari 2010 05:51

Hahaha I LOVE YOU TOOOOOO!!!!!!
Jag vill leka...nuuu!

http://coffeeforachange.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards