Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Malin - 3 maj 2010 21:23

Otroligt nog har vi nu kommit till månad maj år 2010 i våra liv. You say what?! I say Yes! Det är sant. 


Idag var vi ner till sjön igen, åh gud vad härligt det är att se Moa så glad! (*nu skulle jag lägga till en beskrivning av hur mkt jag älskar henne, men det gick inget vidare. Suttit här och stortjutit nu i 25 min, med Moa i knät.*)



okej, nu har det tydligen gått 2 timmar och 3 min sen jag började på det här inlägget. Så avslutar nu och återkommer när jag har något vettigt att säga.


(Haha, like that would ever happen!   

Av Malin - 3 maj 2010 01:01

Jaha, kommer äntligen in på bloggen efter inloggningsproblem hela dan. Har i stort sett redan skrivit ett inlägg och sen skrivit om det ca. 27 ggr i huvudet under dagen. 


Men nu är jag så fruktansvärt trött och grötig i skallen att jag knappt fattar vad som är en tanke eller en gaffel. Tanke: maten blir kall. vilken mat? Gaffel: sak i min hand. Funktion okänd. 


Va?


Nej, det var inget. 


Sa du nå´t?


Va, vem är där!



**************


   

Ovido - Quiz & Flashcards