Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Malin - 27 maj 2010 07:06

Haha, tänk att det existerar en värld som man inte känner till. Det är förstås den som finns innan jag vanligtvis kliver ur sängen (runt lunchtid, eftermiddagsteet någon gång).

 Idag ska jag åka till jobbet om en timme, men jag tog i rejält och gick upp halv sex redan. OJ!! Lugna ner er! Jag är inte sjuk. Det var självklart Ellen som lockade, så jag tänkte att jag lika gärna kunde få vakna med glädje & faktiskt hinna med. (Annars ligger jag & trycker under täcket tills det absolut inte finns några marginaler för mer än påklädning & linser. (och då anländer jag alltid till jobbets stämpelklocka prick på! och det är INNAN jag bytt om & donat.) 


Uppe i tid alltså... gooooottt om tid.... duscha, slappa, packa väskan, fixa musik på mp3, morronprommis m Moa....   


Va? var klockan sa ni sani? Shiiiit!!! Bussen går om 55 och jag har inte ens tänkt på att resa mig snart. Sheeeeet!!


Gottta roollll ****homegirls ***  

Ovido - Quiz & Flashcards