Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Malin - 12 maj 2010 11:05

Herre Jesus min gud. Vet inte vad jag ska säga. Mer än att kvällspromenaden igår kväll måste ha varit fruktansvärt underhållande att få bevittna. Tänk er en en person som kommer gående, i rätt normal takt, två hundar i koppel. Plötsligt flaxar han/hon/den/det till med armarna. Och sen igen. Och där kom en en snabb, very professional lookin´, piruett, mitt på trottoaren. Går två, tre steg, flaxar med armarna och muttrar otydligt för sig själv.


Själv skulle jag nog bli livrädd om jag stötte på nå´t liknande, i skymningstid & helt avfolkat område. 


Som tur är var det ju jag själv som stod för the performance. Så behöver inte frukta för mitt liv, men min sinnesro och klena nerver kan vara i mortal danger.

Tog lite bilder på vägen iallafall: 



         


Ovido - Quiz & Flashcards