Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Malin - 8 oktober 2008 21:16

Ok, såg just filmen. Fattar inte? Jaja, jag fattar historian i filmen. Men vad var x-files i det där?


Märks att jag är uttråkad när jag skriver tre ggr om dan, eller hur? =o)

Av Malin - 8 oktober 2008 19:31

So this is ladies night...


Kom ju sent till skolan idag, men precis lagom till klädprovning visade det sig. The thing is att nästa lördag så är vi några från klassen som ska sticka till Örebro & jobba på Ladies Night. (Ja, Stormare & Hjelt!!!)

Så idag hade vi besök av en tjej som ska se till att vi får de kläder vi ska ha. Vi har kommit fram till svarta skjortor & förkläden, åsså en skitsnygg guldslips. Kan det bli bättre? (Lovar posta bilder så ni får se sen)


Engelskalektionen var ingen höjdare. Fick ett 20-sidigt grammatik-kompendium, där man skulle fylla i luckor och översätta meningar till engelska. Ex: "Idag är en kall dag." och "Min bil är större än din."

(Skojar alltså inte nu)

Kände mig lite överkvalificerad. Minst sagt.


Halvdag imorrn. Skönt som faen.


Så världen... Vad händer?

Av Malin - 8 oktober 2008 11:45

Ja, vad gör Malin hemma mitt på dan en onsdag kanske ni undrar. Jo, vaknade med en så fruktansvärd huvudvärk i morse, så gick bara inte att gå upp. Men nu är det bättre, så nu sitter jag & väntar på att lunchen på skolan ska närma sig slutet så ska jag ta & pallra mig dit. Engelska hela dan... No problemo. Fast vi skulle hitta en artikel att ta med men jag har inte lyckats hitta nå´t speciellt intressant. Har en, men handlar mest om hur dumma amerikanarna är, & det ärju inget nytt under solen.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards