Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Malin - 21 oktober 2008 21:27

JA, jag erkänner!!!! Har precis varit till Coop & bunkrat upp med en massa snask. Har pluggat järnet idag (bara WSET som gäller nu, en vecka kvar. Huah!!!) så nu till Desperate Housewives var jag så himla sugen på nåt så bara lära. Igår (på väg hem från hälsa-dag i skolan) så köpte jag morotskaka på "mitt" bageri. (har upptäckt ett litet bageri på vägen till skolan, så varje dag nästan köper jag en lunchfralla för 15 kr där) och igår slutade vi tidigare, typ 2, så syndade lite igår å.

Trots allt "syndigt" den senaste tiden så har jag på nåt oförklarligt sätt ändå gått ner i vikt, utan att ens tänka på det. Hur konstigt är inte det? Kanske inte syns så mycket (än, om det fortsätter så här), men märks på kläderna. Weird...


Imorrn bär det HEM & det ska bli så skönt! Får vara hemma en hel vecka nästintill, men blir ju inte mkt vila. Har ju jobb, plugg (viktigast av allt), plus att man lär köra en "hälsa-på-runda" runtom i trakten.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards