Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Malin - 28 oktober 2008 22:22

Inte bara har jag universums mest ångestframkallande prov imorrn, jag har också fått reda på att jag har fått tid för en "arbetsintervju" ett par timmar efter. Kändes ju lixom att det behövdes lite mer stress och nervositet än vad som redan tumlar runt i kroppen. (Vet inte ens vad jobbet gäller, vet bara att de som blir valda har en chans att kanske få åka med arbetsgivaren till spritmässa i Tyskland i mars.) Men i vilket fall så vill man ju göra bra ifrån sig, ge ett bra intryck.


Nyss hemkommen till Nyköping, pluggade järnet på tåget, så nu har jag en timmes matpaus igen. Sen kör jag på igen. Har laddat med red bull (fast har lite avsmak efter helgen, den historian kommer senare.. =o)


ÅNGEST PÅ HÖG NIVÅ

Av Malin - 28 oktober 2008 13:07

Ja, om 22 timmar är det iallafall över, på ett sätt eller annat.


Slippa den här fruktansvärda tyngden som dragit ner mig i flrea veckor. Just nu skiter jag i hur det går, bara det är över.


Har tagit en frukostpaus nu, gick upp nio (satt till efter två inatt), skrivit i 4 timmar, så tyckte jag förtjänade en timme nu m mackor framför tv:n & bara koppla bort lite. Tåget ner går sju ikväll, så åker hemifrån halv sex, framme vid tio.


Blir inte mycket sova inatt kan jag lova. (om ens något.) Kommer kanske lägga mig ett partimmar, men inte mer.


Wish me luck!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards