Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Malin - 19 oktober 2008 21:59

Kollar just på filmen med samma namn. Peter Stormare medverkar (efter Nyheterna =o) och som vanligt är han superb. (Har sett den här filmen förr, så ni vet.) Första gången jag såg den var med syrran Linda på bio, för en sisådär 6 år sen (när jag nästan var tonåring fortfarande ... hm... )


Jaja, min  point är, att igår kväll hade vi våran loge (finare namn för omklädningsrum, eller kanske kändisars namn på omklädningsrum) brevid Stormare, Hjelt & Stenmark. Ok, jag mötte dom inte i korridoren, men jag hörde dom när jag gick förbi ner på toa. Glamoröst, eller hur =o)


Hjelt är min absolut favvo.komiker, & Stormare är ju bara så cool (fr film). Den där Stenmark vet jag faktiskt inte vad han är känd för, men många tanter verkade gilla han.



Hoppas mi stackars systeryster L mår bättre imorrn, ligger på sjukan nu m gallsten (vad nu det är) , ont gör det tydligen iaf. Syns till helgen sis´!


(och alla andra som kanske missat det. Kommer hem en hel vecka på onsdag. See most of u soon!!)

Av Malin - 19 oktober 2008 21:47

Fick köra Mattes bil hem från Örebro i morse. Tydligen hade dom en efterfest på vandrarhemmet som inte jag var bjuden på, (bodde i rummet brevid) så i morse kröp han upp & fjäskade lite & kläckte ur sig: "Mallan, kan inte du köra en bit på vägen, råkade få i mig lite sprit igår..." Men självklart sa jag. Är ju inte den som är den. Har ju inte kört på snart två mån, och hans bil var så jäkla bekväm. Vi var tillbax i Nyköping till 12, och halv ett låg jag lyckligt sussandes i min soffa. Var lite trött efter inatt, så skönt att komma hem.

Orkar inte berätta detaljer nu, lägger ut ett par bilder bara.

På en bild ser nu överblick på de dukade borden, för 1200 pers.

En av bilderna har blivit lite konstig, den högra sidan på min bild visar den vänstra sidan på hur det såg ut på riktigt (kameran har inte varit sig själv sen syrran spillde cider på den =o) men det är iaf 1200 mini-Asti Cinzano flaskor som tjejerna fick när dom kom in.

Matte på en tok-skön bild, sen tre klassisar på en. (visst är dom tjusiga i svart & guld?)

Alltså, jag var så jäkla på gång igår, ni anar inte! Kan knappt tro det själv faktiskt, ... Med musiken, stämningen & sen discot efter showen, ja, den enda gång jag nånsin känt mig så in the zone nykter förr har varit på Rhapsody In Rock. (När alla andra sitter ner & stirrar på en som man var knäpp eller tokpackad, fast man inte är det. Svenska kulturen.... Tråkig!) Älskar ju att dansa & "va med" lixom, men brukar ju oftast vara efter lite vin lr ett par öl, men igår!!!! Wow!!!

 Var så himla på ett tag, men efter jag varit iväg till bossens (våran lärare)resaturang & diskat blev jag så jäkla trött.

Okej, mer imorrn. Gonatt!!! Love life today!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards