Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Malin - 5 februari 2009 20:52

Har ni sett nya på femman, Den Rätte För Rosing?


Vad sägs om den här - Mannen för Malin!


Jag menar, herregud, är det inte lite... udda... att hon får ett eget program för att dejta? Och är det inte ännu mer udda att folk kommer att kolla på det?


Så vad säga? Mailbomba femman, så kanske nästa stora såpa blir Mannen för Malin!


(eller måste jag göra massa fula & pinsamma saker i tv innan det kan hända? )

Av Malin - 5 februari 2009 19:59

Ursäkta det långa uppehållet, har haft fullt upp med gästspel i Örebro i helgen och sen tre prov den här veckan. Hade prov i barteknink och servering i onsdags, och idag hade vi prov på spritimportörer med the Great Nick. Var nervös som fan, kändes inte som att jag lagt ner tillräckligt med tid på att plugga på till det. På någe vis så fick jag högst poäng i klassen, tillsammans med Kristoffer. Det var ändå pinsamt dåligt, vi fick 25 av 44 poäng. Som belöning, förutom den (tvivelaktiga) äran (25 av 44 är inte såå himla bra...) , så ska vi som belöning få följa med Nick på en ny superexklusiv klubb i Stockholm. Det är en så kallad speak-easy krog, members only, och man kan bara bli medlem genom personlig inbjudan av ägarna (om jag förstått det rätt). Man måste alltid förboka bord och ange antal gäster, jag tror det finns rum för 12 gäster samtidigt där. Alltså superexklusivt!!!

Och dit ska jag få gå... Hur coolt är inte det???!!!??


Börjar min praktik på onsdag, på Storstad i Stockholm. Verkar ha hittat ett rum bara 10 min gångväg därifrån, till ett helt otroligt pris också. Pratade med barchefen på min praktikplats igår, och han lät verkligen supertrevlig. Är ändå såå nervös...

Ovido - Quiz & Flashcards