Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Malin - 11 februari 2009 12:07

Om tre timmar är det dags för mig att knalla ner till min praktikplats för första gången. Känns faktiskt inte så nervöst, om jag inte tänker på att jag kanske borde vara nervös. Och bara för att jag inte är nervös kanske det kommer hända något där så jag gör bort mig totalt och blir riktigt nervös till nästa gång... Hmm...

Har pluggat in en del av drinklistan, dock har jag inte hunnit med hela. Hoppas folk bara beställer dom jag lärt mig, så jag kan briljera lite =o)


Kom ju till huvudstaden igår kväll, och installerat mig i ett litet rum i Vasastan. Jag sover sju meter upp i luften på brädor som är 15 mm tjocka och lär klättra längs en lodrätt vägg för att komma dit. Lite läbbigt. Men det funkar.


Nu ska jag ut och försöka hitta en mataffär och samtidigt smyga förbi Storstad och se hur det ser ut.

Ovido - Quiz & Flashcards