Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Malin - 16 februari 2009 14:21

Hur får man kontakt med dom+ Hittar inte en mailadress eller nånting. Eller är det jag som är blind & dum?

Fick ett tips av en kommentar som sa att samma sak hänt henne och när han/hon kontaktade admin så kunde de plocka fram hans/hennes försvunna inlägg. Men hur kontaktar man dom???

Av Malin - 16 februari 2009 02:24

Va fan är det här?=!?!

Skrev tidigare idag ett inlägg som var hur långt som helst, berättade om hela helgen, min hyresvärd, & massa grejer. och nu är det borta. Allt det jag skrev. Det här var alltså flera timmar sen, jag såg att det fanns där.


What the fuck


Ni får ursäkta, jag är lite chockad. Mer än lite. Faaaaaan!!!! Satt & skrev hur länge som helst, berättade om här & allt. Fuck fuck fuck!!


Men fucking pissed att mitt inlägg är borta. Satt och skrev det i flera timmar.  Och det var roligt som fan. Hade massa små skämt inlagt i det. Fattar inte att det är borta!!!

Ursäkta vet att jag sgat det flera ggr nu.. men det var så himla bra. (eller inte bra, emn genomtänkt och en lång beskrivning av de senastev dagarna iaf.)

Ovido - Quiz & Flashcards