Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Jobbig Helg

Av Malin - 28 maj 2010 11:25

Usch vad mycket det blev. Kommer inte att få en lugn stund på tre dagar nu... Risk för utarbetning, kollaps, posttraumatiskt stressyndrom, och/eller irreparabel fotskada föreligger. Möjligen även håravfall.

Om en stund ska jag skjutsa mamma till Roger, efter lite ärenden. Sen måste jag hem innan jag ska hämta Carola i Årsunda och skjutsa henne till Roger, sen jobb 19-02. När jag slutar ska jag hem & hämta Moa, skjutsa henne till Roger, plocka upp Carola, skjutsa henne till Årsunda. Vid det laget är nog klockan närmare fem, så sover väl kanske vid sex. 

Börjar jobba igen kl. 14, till ett på natten. På söndag ska jag vara hos Carola kl. 12 för att städa. 


Vet inte om jag är riktigt säker på vad jag tycker om det här upplägget.... Var ju en hårsmån från döden igår efter ett pass på jobbet, och det var bara sex timmar. 


Ja, ni kanske såg föregående inlägg, mms-bloggningen.  Komponerade ihop det på bussen igår morse, men var som sagt inte säker på numret. Så jag skickade iväg till några på prov, men inget verkade stämma. Fick ju nå´t mess med "tack för ditt bidrag", och "vi kan tyvärr inte behandla din förfrågan just nu". Tänkte inte mer på det. 

Sen när jag skulle ringa från mobilen igår kväll hade jag lågt saldo, fattade ingenting eftersom jag tankade på den i förrgår.   


Fattar ni? Jag har alltså lyckats skicka till nå´t donationsnummer, så alla pengar var borta. ...


  




****************************


Vad kan jag säga.... Man kan ju inte vara smart varje dag. 

(Tycker jag fått använda den frasen lite väl ofta på sista tiden... Hmmm..)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards