Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Eldprovet

Av Malin - 30 oktober 2008 13:05


Igår hade vi det fruktade vinprovet på morgonen, och gud vad jag var nervös. När vi väl fick sätta igång och man fick se frågorna kändes det lite bättre, vissa var jag helt säker på. Men har ingen aning om jag klarade det eller inte, chansade på mer än hälften. Men skönt att ha det avklarat, hur det än gick. I´m freeeee!!!!


Ett par timmar efter hade jag intervjun, det var jag & fem till som blivit kallade. Det var ju sagt att de ville ha 2 tjejer & 2 killar, och det var bara jag och Cris som var kallade så vi borde ju sitta säkert =o)

Snubbarna från Stockholm var verkligen supertrevliga (å en var så jäkla het! =o). Vad det handlar om är alltså att vi ska dema en ny produkt på en matmässa i Stockholm nästa helg, en ny smörkola-likör som nyss lanserats i Systemets bassortiment, och som tydligen ska bli en jättehit. (Enligt storstadsgrabbarna). Dom lät så lyriska över den så jag & Tom lära åka till Systemet & köpa en varsinn flaska efteråt. Rent spontant kan jag väl säga att jag inte tror jag nånsin kommer köpa den igen, men det blir ju spännande att se vad de har tänkt ut att använda den till nästa helg (om jag nu blir utvald såklart.)


Det var lite nervöst innan, (jag kom just på att det var ju egentligen min första riktiga jobbintervju nånsin! Inte konstigt att jag var nervig då..)

Mitt i så bytte dom helt plötsligt till engelska, det var ju tre månader sen jag kom hem så var lite knackigt i början. Svårt att tro att jag använt bara engelska för inte så länge sen. Dom berättade om det här jobbet, sen så nämnde dom att dom har massa andra grejer på gång, även internationella, så det låter ju lovande. Kändes faktiskt bra när jag kom ut, de verkade ganska nöjda iallafall. Även fast vi inte får betalt så känns det ändå som en bra chans, att träffa folk, få kontakter osv.



Efter denna eldprovens dag så var det självklart dags att slappna av och fira att vi hade det överstökat. Fortsättning följer....

 
 
Jennie

Jennie

30 oktober 2008 15:31

Haha, verkligen! x)
Jaa, det var ju fan skitkul! :D Måste göras om snart. ;)

http://kakuseiheroism.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards