Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Me Hjärta Stockholm

Av Malin - 19 februari 2009 14:34

Det finns så mycket här! Har varit ute och gått runt lite nu på förmiddagen, bara bakom mitt hus finns det en hel gata med antikaffärer och second hand! Fast vågar inte gå in i dom, för kommer jag hem med mer porslin eller glas blir väl mamma skogstokig =o)

I tisdags kväll åkte jag och träffade min käre gamle vän Fia. Hon drog med mig på sin condombo (candombe, condombe?) träning. En sal packad med sydamerikanska män som spelar trummor (plus fyra tjejer =o) Alla var verkligen supertrevliga, kom fram och hälsade och presenterade sig. Sen försökte alla pracka på miug en sån där jättetrumma, men då sa jag stopp! Fast när vi tog en öl efter så kan jag ha sagt att jag ska testa nästa vecka.... Hmmm..

 Så jäkla kul att träffa Fia iallafall, snackade en massa gamla minnen från gymnasiet ocg Barcelona =o)


Nu håller jag på med en maffig kycklingsallad så jag är mätt och belåten till konserten ikväll. Den börjar nio, så går väl vid sju halv åtta. Ha, alltså dags för ett glas vin snart alltså! Mhm!


Får se om jag hinner skriva mer innan jag går. (Hyresvärden kommer snart hem, sitter ute i köket & kollar på tv och har datorn där oxå, men vill inte att han ska se att jag har en blogg. Den är ju bara till för er kära vänner =o)

 
 
jennie

jennie

19 februari 2009 15:28

Hoppas du för kul ikväll, Malin! :D Du förtjänar det! :D

http://kakuseiheroism.blogg.se

 
Ingen bild

panini

19 februari 2009 18:42

hmm kanske man ska bege sej till sthml på besök då när man kommer hem! saknar dej Big D, du o jag mot världen :) Ha de gött lover!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards