Alla inlägg den 5 april 2010

Av Malin - 5 april 2010 20:29

Shit vad jag har presterat idag alltså. Slow down there partner!


Trots att jag inte tog mig upp förrns mamma åkte till jobbet (ja, klockan tre) så har jag gjort massor. Jag har tokstädat köket, varit ut med Moa, cyklat lite, ringt både pappa och farmor, och plockat ur diskmaskinen. Åh! Och så har jag satt igång diskmaskinen för första gången! Hej hopp!


Häromdan hade vi en diskussion om påsken och dess ursprung. En av sakerna vi tog upp var varför just gult och lila var färger som kopplas till påsk. 

JO, nu ska jag tala om. När Jesus korsfästes hade han en gul mantel på sig fick jag höra på radion. Så alltså måste det ju vara därför, enligt min lysande slutledningsförmåga. Vad tror ni?


Nu ska jag cykla en sväng till, duscha, & sen bara slappa vid tv:n. (Trots att TV3 har ruinerat min måndag totalt genom att inte visa Hollywoodfruar. WHAT´S UP WITH THAT?)




Ovido - Quiz & Flashcards