Alla inlägg den 30 april 2010

Av Malin - 30 april 2010 16:22

Släng ett getöga på den här ni! Kan ni ge er på en välkvalificerad gissning om vem & vart bilden är tagen?


    


Jorå, så kan det se ut när man partar med las chicas mias. 


Idag har jag hittills inte gkort nå´t av det jag hade tänkt hinna med. Jo förresten, svettades lite på cykeln framför Ellen. Bra där Malin! 

Nej, istället för vettiga att-göra-grejer har jag bränt ut massa film & serier från gamla hd:n på skivor, (en iofs nödvändig grej eftersom Moa hoppade ner nya 1-TB-hårddisken i golvet förra veckan och nu är den lite halvrasslig). Så nu vill jag försöka få plats med allt nytt på gamla utifall nya får akut livsbrist.

Det ena ledde till det andra så nu har jag gåttt igenom hela Malin-mappen på datorn; rensat Mina Dokument, sorterat favoriter, rensat  & organiserat bilder & musik. Och för att toppa av det så gjorde jag genast en kopia av hela bonvaxade härligheten och sparade på externa hd:n. Am I grown up or what?!


Nu har jag ca. 25 min. på mig att duscha och byta om innan jag ska skjutsa mamma, först handla sen till "gubben" (haha) i Valbo. What then? The car is mine! Ut & bränna gummi nu när man får ha bil och FF samtidigt. Kanske spinna ett par varv runt äppelträ´t dagen till ära.


Okej, lär dra, men bjuder på en crazy-Moa bild som jag hittade i min virtuella vårstädning:


  

-"What?!"

Ovido - Quiz & Flashcards