Alla inlägg den 20 april 2010

Av Malin - 20 april 2010 23:10

Senaste veckan har jag kollat väldigt mkt på ett avsnitt av Saturday Night Live, med Justin Timberlake som värd. Alltså, han är min nya idol. På riktigt. Hade väl aldrig trott att han var så mångsidig, eller så jääääkla rolig! Helt otroligt. Kan typ hela avsnittet utantill ord för ord. Tyckte inte det var bra nog, så innan jag åkte till Carola idag spelade jag in det på minidiscen, så jag skulle ha nå´t att lyssna på i bilen. Har aldrig varit så kul att åka bil, kan jag säga.


Har försökt hitta på Youtube så att jag skulle kunna visa några klipp här, men inte hittat rätt. Så nu har jag tagit saken i egna händer och laddat hem lite videoredigeringsprogram & annat smått & gott (eller ja, det råkade bli ett "paket" med 28 små program i, men det kan säkert bli andvändbart. Nå´n gång. Kanske.)

Så nu ska jag försöka mig på att klippa & klistra & försöka få ut det på webben oxå. 

Återkommer.....





* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 



Äh va fan. Nu skiter jag i det här och går & lägger mig. Måste ju upp och slita för brödfödan i ottan. 


Nattinatt loves

Av Malin - 20 april 2010 11:05

Åh, vad seg jag är. Måste gå upp snart, ska åka till Carola till tre och före det hade jag tänkt hinna med lite grejer i Viken. Typ panta burkar. =o)


Sen ska jag försöka njuta av slöheten ikväll, sen ska jag jobba ons, tors, fre & lör. Har faktiskt jobb tre helger (lördan iaf) framåt. Är väl bra antar jag...   


Helst vill jag bara   med mina girlies.


  

Ovido - Quiz & Flashcards