Alla inlägg den 29 april 2010

Av Malin - 29 april 2010 21:56

Jag kan med all säkerhet påstå att jag just nu har världens, universums, lyckligaste hund! Nere vid sjön för första gången i år, har inte ens brytt mig om att gå åt d här hållet under promenader, för hon vet vad som ligger hitåt och tokdrar tills hon är framme där, oavsett årstid eller isdjup. men nu ikväll när jag kom ut kände jag våren i näsan och insåg att det snart är maj, så isen borde vara borta. Oj oj oj vilken ivrig liten ångvält som bogserade mig hela vägen hit på två halva röda. Önskar bara jag tagit m kameran, det var verkligen Breathtakingly beautiful nere här ikväll. åh, nu flyger en flock svanar förbi och landar här på sjön... Jävla liv var det på dom å. Antar att dom antingen bråkar om vem som lett dom vilse, eller så har dom glömt mobilen i afrika och lär ropa över hela mellansverige för att hålla ihop på flocken. nej, börjar bli mörkt, Moa är nog tröt (men skulle aldrig erkänna d) så drar mig hemåt.

 
Ovido - Quiz & Flashcards