Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Belöning

Av Malin - 9 april 2010 16:01

Plötsligt så har jag tydligen gått ner över 6 kg på de tre senaste veckorna. Och det är ju bra. Såklart. Tycker inte jag har gjort nå´t speciellt heller. Knappt cyklat nå´t, ätit pizza flera ggr... Men bara att tacka & ta emot =o)


Jag har hittat en grej som jag åtrår med hela mitt hjärta, jag VILL ha den!

Saken ifråga är en vattenflaska, låter inte så märkvärdigt kan man tycka. Men priset ligger på typ 45 dollar, alltså 300 spänn. Jag brukar ju inte ha några problem med att köpa det jag känner för när jag känner för det även om mitt konto inte känner för det. Men 300 för en vattenflaska kan jag tycka är lite over the top att impulsköpa.

Alltså: måste komma på en rimlig ursäkt för att ändå få lägga vantarna på detta föremål.


Hmmm....   


Få se.., okej, om jag går ner tio kg så får måste jag ju fira på nå´t sätt. Eller hur? Ja, tycker jag med. Gud vad bra, nu har jag ett fullkomligt legitimt skäl att lägga en förmögenhet på en plastpryl. Yesssss!


Check out this beauty:

  

På baksidan: LAUGH. DANCE. HYDRATE.


Har ni sett något coolare? Nä, trodde väl inte det.


Och nu är det ju bara typ tre kg kvar till 10, kan ju inte vara så svårt.


Yey Me!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards