Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Oh No!

Av Malin - 9 april 2010 21:32

Sista avsnittet av Solsidan nu. Ååååhhh.... 


Roligaste jag sett på svensk tv på länge! Har ni missat det får ni ta och skärpa till er och ta tag i saken. Ögonaböj!   


Äntligen fick man ett livstecken från Bananas, ett nytt blogginlägg. Började bli orolig att ryska maffian fått fatt i henne. Men inte än! 

Tyvärr måste jag berätta vad jag köpte idag, trots att jag vet att hon kommer bli grön av avund. (Okej, så stort är det kanske inte.)

För flera flera månader sen så köpte jag fyra superfina lådor på Dollarstore, silver med rosmönster. Men när jag kort därefter kom på att jag ville ha fler så fanns de inte kvar, (istället var det några hideous zebrarandiga lådor som erbjöds. NoNo.) Så det var bara att ge upp den drömmen.


Men! idag så var syrran och jag in på Dollar, och vad skådar mitt vänstra öga om inte en silvrig fyrkant helt ensam och övergiven i en hylla bland diverse skräp. Jag skärskådade kvickt omgivningarna för att säkerställa att inga eventuella konkurrenter var närvarande, sen fintade jag snabbt till höger för att sen tvärt kasta mig till vänster och svepa upp skatten i mina varsamma labbar. Score!


Nu var de här lådorna av en annan modell, med uppfällbart lock, fyra st. i varann. Kollade priset. 100 kr. Oj. Hmm. Men sen tänkte jag på hur bra, för att inte säga perfekt de passar in i min bokhylla. Och på krogen kan man ju köpa en drink för samma pris, som är borta på två röda. Så efter att återigen ha resonerat till mig en ångestdämpande anledning så gick jag till kassan. Och vad händer där? Jo, jag fick den för halva priset! DubbelScore!



--------------------------------------------------------------------

Oj, skulle bara bli ett kort inlägg det här. Tror jag måste börja försöka skriva kortare inlägg, vet själv hur jobbigt det kan vara att läsa superlånga inlägg om absolut ingenting dag efter dag efter dag, till sist slutar man att läsa dom.





 
 
bananas

bananas

11 april 2010 19:17

hahahaha ååååå faaaaaaaaaaan! Jag ska till dollar imorn ;) DÅ är den min!

http://annelieberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards