Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Malin - 16 januari 2009 16:06

Åh, vill ni veta vad jag just lyckats med? Va? Verkligen?


Jo, jag har lyckats hälla ut 3 liter vin i mitt kök. Jag vet, det låter otroligt, som i o-troligt, som i omöjligt att lyckas med. Men guess what? I did it.


Egentligen är väl det här nåt man ska undvika att tala om för folk, för det är så pinsamt...


Men ni vet dom där små foliegrejerna som sitter på vissa vindunkar? Såna som är så jäkla pilliga att få bort ibland? Hm, ja, satt en sån på min dunk. Hade precis duschat & tänkte ta ett glas vin när jag sminkade mig. (Vi ska ut ikväll, ska till Micka först nu med lite Singstar & buzz,, weeee =o)


Iallafall. Fick inte av den där jäkeln. (Vid det här laget hade jag fått ut typ halva påsen genom det där hålet där den ska sitta). Så tog den enda rena kniv jag hade (största, inget bra val, så ni vet.) Så, vad hände? Jo, jag stack hål på hela jävla (ursäkta svordomen!) påsen, (fråga mig inte hur) så nu har jag tre liter vin över mitt köksbord och golv.


Arg!!!


Så nu ska jag ta mig till systemet (som ligger motsatt håll från Micka!) efter att jag sminkat & gjort iordning mig. Eller iofs, skulle kunna ta smink dit.... aja vilket fall, lär sluta nu.


Tack & hej leverpastej

Av Malin - 16 januari 2009 11:56

Har kommit på vad det är jag egentligen vill göra med mitt liv. Hemmafru. Ingen skola idag, så bara hemma. Har hunnit se nyheter, Oprah, Jay Leno... Jag har sett intervjuer med Dustin Hoffman (vilken rolig kille!), Ty Pennington (inte så hysterisk som han är i programmet), en liten tjej från Fillipinerna som sjöng som en gudinna (fick tom sjunga med Celine Dion!!). Jag har gråtit, skrattat, fått en allmän feel-good-känsla. Har kommit fram till att jag älskar dagtv. Alla bra program går vid den här tiden. Kollar på Ellen nu, och efter det blir det Ellen DeGenere´s Show (hon är ju bara sååå rolig).

Så, min nya dröm är att bli hemmafru så jag kan sitta hemma och kolla på massa tv på förmiddagarna. What do you think? Super, eller hur?

Ovido - Quiz & Flashcards