Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Malin - 24 januari 2009 20:56

Usch, känner mig inte alls bra idag. Har börjat hosta ordentligt igen, har tagit båda medicinerna men gjorde ingen störra skillnad. (Kanske varit ännu värre utan den?) Efter att jag gjort testtentan (som jag fick 83/89 på =o) så började jag frysa som fan så bäddade ner mig i sängen, har legat i nån sorts halvslummer i tre timmar tills nu. Huvudet känns jätteskumt och är helt utsliten i bröstet efter hostan. Huah.


På nå´t sätt har jag lyckats ha sönder handtaget på toadörren. Var på väg ut när jag fick ena delen i handen och andra ramlade i golvet. Hmm.


Nästa veckan åker jag iallafall hem en sväng, ska bli skönt. Vi har långhelg, så åker hem torsdag kväll och tillbaka på måndag.

Av Malin - 24 januari 2009 14:01

Var ut igår, fast jag inte ville, och gjorder va med pengar, precis som jag visste jag skulle göra om jag gick ut. Så nu blir det inget Stockholm för mig nästa helg. (Skulle gått ut med hela klassen där då.)


Nu ska jag försöka mig på testtentan i ekonomi, så jag är lite förberedd till den riktiga imorrn. Wish me luck.

Ovido - Quiz & Flashcards