Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Malin - 28 januari 2009 19:48

Börjar kännas lite löjligt med att jag är sjuk och det här med skolan. Var hemma idag ändå, fast var så himla inställd på att gå. La mig tidigt igår, tvättade håret och allt så det bara skulle vara att gå upp & gå. Sov superdåligt (surprise) och imorse kände jag mig så hemskt dålig att jag inte pallade gå upp. Till min överraskning så har hela dan gått åt till..... sömn! Jo, det är sant. Har sovit nästan hela tiden mellan 8 imorse och 6 nu ikväll (när Micka ringde och väckte mig!). Men det var så himla skönt att få sova ordentligt!


Pratat med Hasse idag också, så förmodligen ska jag jobba i Örebro på lördag. problemet är hur vi tar oss dit och hem. Örebro verkar vara den svåraste platsen i Sverige att ta sig till. (Om man inte har bil och det är ju alltid ett problem)


Just nu vill jag ändå bara hem till min säng!

Ovido - Quiz & Flashcards