Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Malin - 17 januari 2009 23:58

Har knappt rest mig från soffan/sängen idag. Glott på tv precis hela dan, pratat lite i telefon med Jennie (typ 40 min). Har kissat några ggr, och så gick jag till pizzerian. Men det visade sig bli väldigt obehagligt. Trodde inte det här med taxin, bli erbjuden pengar för sex, skulle vara mer än nåt att skratta åt. Men när jag mötte en taxi på gatan så knöt det sig i magen. Kommer inte våga åka taxi i Nyköping igen, inte ensam iaf. Tänk om det blir samma snubbe. Okej, jag tog ju hans pengar, men vad kan han förvänta sig om han ger dom till en uppenbart berusad tjej som han vet nyss blivitr utkastad från krogen? Och man kan inte ens säga att jag tog dom, han gav dom till mig, sen när jag vägrade lämna tillbaka dom så sa han att jag kunde behålla dom.  


Sett massa bra på tv idag faktiskt, inne på 4:e filmen nu, Holy Man (med Eddie Murphy, Jeff Goldblum, och, det hade jag ingen aning om, Alan Harper. Han som spelar Alan Harper of course =o) Vad roligt det är när man kollar på gamla filmer och känner igen skådisar som man "lärt känna" efter man såg den.



Av Malin - 17 januari 2009 13:41

Ja, blev alltså utkastad från krogen igår, men kan verkligen inte fatta varför. Helt plötsligt kom det fram två biffar som sa att jag lära gå därifrån för jag var för glad. Jaha, sa jag, kan jag få tala om för mina kompisar bara? Nej det gick absolut inte för sig. Det vara bara att ta sina prylar, hämta jackan och trava ut tjugo minuter innan stängning.

Kan bara inte fatta varför. Hade bara druckit en öl & en drink inne där, jag var ju rejält dragen men jag var ju absolut inte fullare än nån av dom andra. Vi var nere och röjde på dansgolvet hela tiden, kan inte komma på vad jag gjorde för att förtjäna att bli utkastad.


Som plåster på såren fick jag iallafall en gratis taxifärd hem och en femhundring av en riktigt creepy taxichaufför. Sen ville han iofs ha tillbaka pengarna när han inte fick följa med upp, men är han så dum att han ger mig en femhundring kan han väl inte tro att jag är så dum att jag ger tillbaka den? Fan, har dom ingen koll på vad dom anställer för folk på taxibolaget?


Btw, fiskbullar som bakfyllemat, a big nono.


Jennie vill att jag ska följa med henne ut igen ikväll... Men vet inte om jag har lust. Eller råd, går alltid mer än man tänkt.


Av Malin - 17 januari 2009 03:43

Ja, det är sant. Blev utkastad från krogen ikväll. Och jag hade inte ens gjirt nåt.

Ovido - Quiz & Flashcards