Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Malin - 18 januari 2009 01:10

Vet inte om jag nämnt det, men häromdagen loggade jag in på Facebook för första gången på månader. Hade då fått ett mail av Lee, den ökända walesaren. Han hade skickat det dan före nyår, jag hade inte inte ens facebook för ett år sen när vi sågs sist, så han måste letat på mig nu.

Han frågade bara hur det var. Jag skickade ett väldigt sarkastiskt svar, (kunde ju inte låta bli!) Han svarade typ direkt, så då skrev jag ett till sarkastiskt/halvtaskigt svar, och nu är jag inne i den här onda cirkeln igen. För jag har en sånt här konstigt tick, får jag ett mail eller mess så bara drar det i mig att svara på en gång. T.o.m till dom som eg inte förtjänar min tid på ett svar.

Och där ligger ju han på första plats.

Ovido - Quiz & Flashcards