Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Malin - 19 januari 2009 23:31

Syrran har skrivit hon är besviken på mig för att jag inte bodde hos henne och passade katterna som jag lovat över nyår. Jag är besviken på att hon inte fattar hur dålig jag var. Att jag eller mamma var dit varje dag och matade dom iallafall.


Vilken björntjänst, precis som sist. När jag bara fick skäll.

Av Malin - 19 januari 2009 23:17

Hade en helvetisk natt inatt. Söndagen var skön, läste en bra bok, ägnade några timmar på söndagens ekonomiuppgift. Blev klar med ekonomin vid tio så gick & la mig direkt efter det, skönt att lägga sig tidigt för en gångs skull. Läste typ en timme, sen skulle jag sova. Trodde jag.


Haft vidriga mardrömmar hela natten. Varit tvungen att kasta mig ur sömnen var tionde minut, och kollat på klockan varje gång, hoppades det var närmare morgon. Provade ha lampan tänd ett tag, men ingen skillnad. Så fort jag somnade om så kom drömmen tillbaka.

Sista gången jag kollade på klockan var halv sju, var så slut så iddes inte gå upp till skolan halv åtta. Sov utan problem till ca. 10, då drömmarna började igen, försökte ignorera dom, men blev igen väckt var tionde min.

 Var helt slut, men gick till skolan vid elva.


Just gjort klart ekonomin för idag, ska lägga mig strax. Inte för att jag har sovmorgon imorrn, vi har gruppuppgift så alla kommer hit imorrn bitti. (tack & lov städade jag igår, för var meningen alla skulle komma idag. Hade aldrig orkat idag.)

Hoppas verklugen jag kan sova, men är lite nervös för att försöka. (De var riktigt vidriga, såna som hänger kvar & kommer tillbaka, tydligen.)

Ovido - Quiz & Flashcards