Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Malin - 9 mars 2010 23:14

Precis pratat lite med Sandra, om några ideér jag jag hade, och några hon hade, och sen dom vi hade tillsammans.   

Jag tror vi har något riktigt bra på gång, och hoppas verkligen vi kan genomföra det. Det skulle verkligen vara jättekul om vi fick det att funka.


Fortsättning följer...

Av Malin - 9 mars 2010 20:32

Ja, om ni undrar vad jag gjort sen sist så ska jag tala om. Jag har nördat ner mig totalt i Sagan om Ringen. Som jag berättat tidigare så köpte jag the very very very long version. Och det är toppen. Det är underbart. Det är så jäävla BRA!

Visste ni till exempel att Sean Bean (Boromir) var så rädd för att flyga helikopter, att efter att dom filmat scenen uppe på fjället (ja, den är riktig!), så vägrade han därefter flyga helikopter? Istället så började han, när de skulle filma långt bortistans, att klättra (med smink, rustning & allt) till inspelningsplatsen. Det tog alltså flera timmar, så när resten av the crew flög upp kunde de peka och skratta åt han på väg upp. Tokigt eller jobbigt?

Jobbigt, säger jag, som knappt kan gå uppför trappen hemma utan att kräkas.

Ovido - Quiz & Flashcards