Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Malin - 24 mars 2010 17:21

   Åh gud, Moa håller på att driva mig till vansinne! Sakta men säkert drivs jag närmare vansinnets bråda djup, och vem kan säga vad som händer när kommer dit?


SNAP!


Väntar på Annelie som snart kommer hit och hämtar mig. Jag hoppas maten står framme när vi kommer till restaurangen, är vrålhungrig!


Bara fasar för att komma hem sen igen, Moa blir ju ensam och hittar säkert på nå´t djävelskap, hur noga jag än tyckt att jag plockat undan.



  


Monstret i egen hög person. Hund. Hundperson.


Av Malin - 24 mars 2010 12:06

Brukar aldrig ha några problem med att komma på en rubrik, men nu stod det fan i mig helt stilla i skallen. Annars brukar jag ha massa olika rubrikförslag att välja mellan, är ju den som är roligast typ. Jaja, inte idag då.


Sitter i min supersköna säng, i en superskön position, och med datorn på en superbra plats; skärbräda i knät. Finns bara en sak att säga: Toppeeen.


Ikväll ska vi ut & äta med jobbet, Malin lämnar skutan och flyttar till kärlek och bättre jobb. Himla kul för henne. Själv har jag inte jobbat en dag i mars, så blir inte mycket klirr i kassan nästa månad. Suck.


Upplever en väldigt kreativ period just nu. Det bara kliar i fingrarna efter penna och block, men har lite problem med motivval. Egentligen kanske det är bäst att bara kladda ner det som verkar intressant och sen gå tillbaka och finslipa. Har ju en tendens till att överarbeta bilderna "en aning".


Tack för mig.


Ovido - Quiz & Flashcards