Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Malin - 12 mars 2010 19:24

Ska man aldrig fatta? Verkar det för bra för att vara sant så är det så! Inga undantag.

Av Malin - 12 mars 2010 15:28

Äntligen ett beslut från CSN. Det tog sin lilla tid. Lämnat studieförsäkran så har pengarna inom en vecka. Sköööönt!


I helgen blir det råplugg, som att jag återigen väntat till sista minuten med det som ska göras. Kommer jag någonsin att lära mig? Tveksamt. Men finns det liv finns det hopp. Eller hur var det nu?

Ska även försöka förmå mig till en näst inpå helsanering av mitt rum. Det är så dammigt nu att jag knappt kan ta ett andetag utan att böja mig dubbel av hostkonvulsioner. Problemet är ju att jag har sååå mycket prylar på sååå liten yta. Får se hur det går.


Annars längtar jag till måndag då jag ska träffa Sandra och vi ska brainstorma om vårat nya hemliga projekt. Vi har jättemånga bra ideér, som jag verkligen tror kan utvecklas till något superbra, om allt går vägen. Med en överskådlig plan, ett ordentligt säljpitch, en maffig dos övertalningsförmåga, och en enorm portion tur, så kanske kanske...


Jag ska även försöka hinna med att fixa upp lite bilder till Flickr nu i helgen, bara för dig Bananas =o) Promise.


Vet inte vad det är, vädret, solen, eller bara en tillfällighet, men just nu känner jag mig hemskt bra, kreativiteten flödar, humöret är på topp, känns som att ingenting är omöjligt. Kan jag kanske till och med gå så långt som att påstå att jag befinner mig i ett lyckorus? (Jag. Malin. Moi.) Ja. Kanske det... Huh.

Mysko...

 


 

 

 

 






Ovido - Quiz & Flashcards