Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Malin - 18 mars 2010 11:46

Men hallå? Vart tog solen vägen? Inge roligt alls ju.

Längtar till sommar & sol & bättre tider.


Var ute och åkte med syrran igår. Vet ni hur svårt det kan vara att skaffa ett enkelt legg? Svårare än man tror skulle jag vilja påstå.


Har köpt nya ben till min säng, eftersom den svajar som en fregatt i El Niño när man ska i och ur. Det ben som syns lutar ca 45 grader in under sängen, så antar att alla gör nå´t liknande.

Blir ett riktigt heltidsprojekt att fixa det. Har ju an ganska begränsad yta att arbeta på, om man säger så, plus att det är fullt med grejer under sängen, som inte sett dagens ljus sen de blev instoppade där nå´n gång runt millenieskiftet. Dammtuss dammtuss Malins bästa vän. Scchhh.. shhrrrr...hhrruucchh.

*Det där var jag, hostandes upp en hårboll*


Nä, nu ska jag ta en sväng med Moa, och sen lär jag väl slänga ett getöga på lite skolgrejer.

Har börjat på en ny mastodontteckning som jag gärna vill återgå till också. Hmmm, skola... teckna... hmmm...

Ovido - Quiz & Flashcards