Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Malin - 31 mars 2010 20:15

Häromdsagen kollade jag på Did You Hear About the Morgans, med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker. Från reklamen kunde man ju lista ut att det skulle vara en romantisk komedi or whatever, och ibland kan det ju vara rätt skönt att kolla på nåt utan att behöva tänka. Men herregud vilken dålig och förutsägbar film! Man hade ju kunna trott att med dom skådisarna så skulle det finnas någon sorts klass med filmen. Icke! Den var så pinsamt dålig att jag lära börja gråta lite.


5 av 5 NoNo´s.


Precis nu har jag kollat klart på en film som heter The Road, med Viggo Mortensen & Charlize Theron. Låter väl bra, eller hur? NoNo! Själv hade jag satt en kula i skallen på först ungen, sen mig själv. Ibland har man hört folk använda uttrycket "that was two hours of my life I´ll never get back." 

Jag har ofta tyckt att det låter lite väl melodramatiskt. Men i det här fallet I can say nothing else.


Ovido - Quiz & Flashcards