Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Malin - 27 mars 2010 16:29

Senaste dagarna har jag blivit iskall om händerna när jag sitter och datar & ritar. Förutom utslagen och sprickorna som svider, så är jag verkligen stelfrusen, kan knappt böja fingrarna när jag suttit med musen en stund.

Sen igår när jag var ute med Moa så råkade jag kasta en blick på ena handen. Den var blå! Med mörklila blodådror! Såg svinläskigt ut, och tyckte inte dom kändes speciellt mycket kallare än vanligt. Som en ljusblå kandske med lila strimmor. Skulle ta kort när jag kom in men glömde ju bort det. Så nu vet ni det. (Intressant va?)


Annars då? Har inte så mycket att berätta... Satt fem timmar igår kväll med mammas dator och skulle försöka liva upp den lite. Min blev ju tusen ggr bättre (ja, tio iaf), så hon ville att jag skulle kolla på hennes. Höll på att bli vansinnig!

Man kunde typ ha tre grejer igång samtidigt, och då tog det ca. 4 min att byta mellan dom. Att avinstallera ett program kunde ta allt från tio minuter till hängning. Ska göra ett till ryck ikväll, hon fick lov att låta diskrensningen stå över natten. 


Nu sitter jag och surfar lite på tv3play, och halvritar lite. Snart kommer Amazing Annie och ska förgylla mitt hem med sin närvaro några timmar. Godkeeent.

Ovido - Quiz & Flashcards