Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Malin - 28 mars 2010 21:10

Man bara måste älska Maria Montezami. True that!


Igår hade jag & Annelie en myskväll med våra datorer och varann. Ända tills halv två på natten stannade hon, sen tog tokstollan en "liten" cykeltur till Storvik. Eftersom jag själv aldrig skulle komma på tanken att cykla hem i minusgrader & kolsvart natt, så försökte jag hitta på andra lösningar på , det som jag ansåg vara, problemet. Vad som helst för att hon inte skulle behöva cykla. Men, och här är nog den största skillnaden mellan oss, hon gjorde det så glatt så. Hmmm...


Idag har jag inte gjort nå´t speciellt, mest suttit framför tv:n & ritat. Skulle gå ut och ta kort på soptunnan men så har jag glömt Moas halsband i bilen som mamma åkt till jobbet med, och hittar inte det andra. Typiskt.


För övrigt håller jag på och frysa ihjäl, sitter här nere och skakar samtidigt som jag försöker skriva med tokstela fingrar. Så nu går jag upp till tv:n och kanske sätter på fläkten en stund. Ja, det gör jag minsann.



Ovido - Quiz & Flashcards