Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Malin - 25 mars 2010 16:37

Oj oj, sov länge idag. Mamma kom in på rummet när jag precis börjat vakna till liv, höll på svimma när hon sa att den var ett! Jaja, var ju iallafall rätt länge sen jag sov så länge, har blivit mycket bättre på att gå upp "i tid". (Och med det menar jag före tolv.   )


Typiskt nog slog jag på datorn det första jag gjorde, satt på ett avsnitt av Medium och åt frukost i sängen. Sen skulle jag ju bara fixa lite grejer på nätet innan jag gick upp & klädde på mig. Ska bara...

Jag har fortfarande inte kommit upp! Så nu har jag suttit här i snart fyra timmar. Ååååååhhh!


Men har gjort ett par bra grejer iallafall, hittade en kurs som började den här veckan, som gick att anmäla sig till sent, så hoppas jag kommer in på den så jag kommer upp i 100% studietakt till studiemedlen. Har bara 75% nu, inte så mkt att hurra för. Otroligt nog var det en riktigt intressant kurs också, Grafisk design för web, typ hur man redigerar och publicerar foton & så på nätet. Skulle vara helt perfekt! Men med min tur är det säkert för sent ändå. Men hoppas!


Nu ska jag ta och slita mig från den digitala världen och gå ut med Moa. Kanske ta ett varv på motionscykeln också. Får se   

Ovido - Quiz & Flashcards